Wyszukiwarka

Serwis informacyjny

2017-10-20
Powiększ zdjęcie

Podczas naszego pierwszego w tym roku szkolnym Dyżuru Gospodarza Szkoły przeprowadziliśmy serwis informacyjny na temat marnowania pożywienia, co niestety jest bardzo powszechnym zjawiskiem. Chcieliśmy pokazać naszym rówieśnikom, że niezjedzona w szkole na II śniadanie kanapka to nie tylko coś, co wyrzcamy do śmieci, ale także mnóstwo zmarnowanej wcześniej, w czasie produkcji jej składników, energii, wody i ludzkiej pracy.

Ogłosiliśmy też zbiórkę kasz, makaronów i innych trwałych produktów, które przekażemy do jadłodajni Caritasu.

Czytaj więcej o: Serwis informacyjny

Nasza reprezentacja w stolicy!

2017-10-17
Powiększ zdjęcie

Julka, Werka, Mikołaj, Marcin i Kuba wyjechali do Warszawy na wycieczkę zorganizowaną przez Samorząd Uczniowski. Mieli oni okazję zwiedzić: Centrum Pieniądza, Zamek Królewski, Muzeum Powstania Warszawskiego, Sejm, Muzeum Historii Żydów Polskich "Polin", Centrum Nauki Kopernik i Stadion Narodowy.

Czytaj więcej o: Nasza reprezentacja w stolicy!

W Dniu Papieskim...

2017-10-17
Powiększ zdjęcie

Ponieważ podczas naszego Dyżuru Gospodarza Szkoły wypadł Dzień Papieski, nie mogliśmy obojętnie przejść obok tego wydarzenia. Postanowiliśmy zaprosić kolegów i koleżanki na apel poświecony sylwetce tego niezykłego Polaka. Przypomnieliśmy najważniejsze wydarzenia z Jego życia, opowiedziliśmy o Jego podróżach, przywołaliśmy anegdoty z życia Jana Pawła II. Z akompaniamentem Ali zaśpiewaliśmy ukochaną pieśń Karola "Barkę", a apel zakończyliśmy rapując "Nie ma lepszego od Jana Pawła Drugiego". Dobrze, żeby młodzi, którzy nie pamiętają czasów Papieża Polaka, zdawali sobie sprawę z Jego dokonań.

Czytaj więcej o: W Dniu Papieskim...

Dziwny jest ten świat...- czyli cykl lekcji prosto z KOSMOSU ;-)

2017-10-07

Wzięliśmy udział w Narodowym Czytaniu

• Tak jak cała Polska przeczytaliśmy fragmenty „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego i dzięki temu już wiemy co to takiego jest dramat. Wydarzenie upieczętowaliśmy pamiątkowym stemplem.